شیلنگ سیلیکونی پزشکی و دارویی
نوشته شده توسط : رها حامی

یکی از انواع شیلنگ های پراستفاده، شیلنگ سیلیکونی پزشکی و دارویی است. این شیلنگ ها انواع و اندازه های مختلفی دارند که نوع متوسط آن به عنوان شیلنگ پزشکی استفاده می شود. شیلنگ های سیلیکونی در بخش های مختلف صنایع پزشکی کاربرد دارد که وظیفه اصلی آن انتقال مایعات است.

ماده اصلی در ساختار این شیلنگ ها سیلیکون می باشد؛ اما مواد دیگری نیز به آن اضافه خواهد شد. به صورت کلی این نوع شیلنگاز سیلیکون، پلیمرهای افزودنی، تقویت کننده ها، آگنت های مقاومت به حرارت و موادهای ضدآتش ساخته خواهد شد. در ساختار این شیلنگ ها مواد سمی وجود ندارد به همین دلیل در صنایع پزشکی و دارویی کاربرد زیادی دارند. شیلنگ های سیلیکونی آلمانی، کره ای و چینی از بهترین نوع این شیلنگ ها می باشد.

 

قابل ذکر است که شیلنگ های سیلیکونی یکی از موارد پرکاربرد در صنایع داروسازی و غذایی می باشد که در انواع مختلفی به بازار عرضه خواهد شد. به وسیله این شیلنگ ها می توان محلول های شیمیایی و مایعات را جا به جا نمود. از نام این محصول به راحتی می توان متوجه شد که ماده اصلی در تولید این نوع محصول سیلیکون است. این عنصر پلیمری در بسیاری از صنایع مورد استفاده قرار می گیرد.

یکی از مهم ترین مزیت های این محصول در صنایع گوناگون، مقاومت بالای آن در برابر شرایط جوی، رطوبت و نور می باشد؛ همچنین سیلیکون ها می توانند دماهای بالای 260 تا 315 درجه سانتی گراد را تحمل کنند همین ویژگی عامل اصلی تولید محصولات مختلف از سیلیکون می باشند.

معرفی کلی شلنگ سیلیکونی

شیلنگ سیلیکونی یکی از محصولات پرکاربرد در بسیاری از صنایع و فعالیت های مختلف خدماتی و پزشکی می باشد. این وسیله آزمایشگاهی به دلیل مشخصات ساختاری منحصر به فردی که دارد در بسیاری از فعالیت های آزمایشگاهی و پزشکی مورد استفاده قرار می گیرد. این شیلنگ به دلیل اینکه بو و طعم خاصی ندارد برای انتقال مایعات گوناگون مورد استفاده قرار می گیرد. این ویژگی در این وسیله آزمایشگاهی باعث می شود که از انتقال طعم و بوی اضافی به مواد مایع جلوگیری کند. شما به راحتی می توانید این محصول کاربردی را در اندازه های و سایزهای مختلف تهیه نمایید. یکی از مهم ترین کاربردهای این وسیله آزمایشگاهی در محیط های علمی انتقال مایعات کاربردی مثل الکل های صنعتی و آب مقطر می با شد.

منبع:شیلنگ سیلیکونی نسوز





:: بازدید از این مطلب : 19
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 20 اسفند 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: